VoIP telefonie

één oplossing voor uw bedrijfscommunicatie

VoIP telefonie – één oplossing voor uw bedrijfscommunicatie

Voice over IP, bellen via het internet ofwel VoIP telefonie. Bellen via het internet biedt tal van nieuwe mogelijkheden voor uw bedrijf.

Altijd bereikbaar, lagere kosten, extra flexibiliteit en een betere gesprekskwaliteit zijn een aantal voordelen van VoIP telefonie. Een uitkomst voor zowel ZZP’ers, MKB bedrijven en grootbedrijven.

Wist u dat u met VoIP alleen betaalt voor de functionaliteit die u daadwerkelijk gebruikt?

De 5 belangrijkste voordelen

Flexx VoIP Telefonie

Tot 70% besparen: lagere gesprekskosten, lage investering en geen kosten voor onderhoud

Voicemail

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. Voicemails worden automatisch naar je e-mail toegestuurd zodat je deze kunt archiveren.

Welkomstboodschap

Heet de beller welkom bij je bedrijf d.m.v. een ingesproken welkomstbericht of door het noemen van je bedrijfsnaam. Tip: Laat een professionele stemacteur je bericht inspreken.

Automatische openingstijden

Stel je belplan in op basis van je openingstijden. De beller doorloopt bijvoorbeeld een ander belplan wanneer deze buiten de openingstijden belt.

Keuzemenu

Richt zelf je keuzemenu in zodat de beller direct de juiste afdeling of vestiging kan bereiken. Handig voor middelgrote en grote bedrijven.

Wachtrij

Plaats bellers automatisch in een wachtrij wanneer het te druk is om de telefoon aan te nemen. Breng ondertussen de beller op de hoogte van de drukte met een melding of speel wachtmuziek af.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd overgaan of stel deze individueel in. Vergroot de kans dat de beller altijd een medewerker direct kan bereiken.

Belfilter

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen, regio’s en zelfs specifieke personen.

Online telefoonboek

Krijg altijd en overal toegang tot je gehele telefoonboek op je vaste telefonie, mobiele telefoon en computer (softphone client en webphone).

Wachtmuziek

Maak het wachten in de wachtrij aangenamer door muziek af te spelen. Geef de beller een betere ervaring tijdens het wachten.

Meeluisteren

Train je collega’s en geef ondersteuning door mee te luisteren met hun telefoongesprekken. Je kunt zelfs aanwijzingen geven zonder dat de beller dit hoort.

Fluisteren

Met de functie fluisteren kun je tijdens het meeluisteren met het gesprek tussen je collega en de klant praten tegen je collega zonder dat de beller dit hoort. Ideaal voor het trainen van personeel.

Gespreksopname

Neem telefoongesprekken op en gebruik deze voor trainingsdoeleinden of om telefonisch gemaakte afspraken terug te luisteren.

Vast op mobiel simkaart

Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een simkaart en krijg de volledige vrijheid van de Unite telefooncentrale op je mobiele telefoon. Bellen met een applicatie is verleden tijd.

CRM-koppeling

Maak eenvoudig een koppeling tussen onze Unite telefooncentrale en jouw database. Ontvang een pop-up in je scherm wanneer een klant belt.

Rapportage

Krijg inzicht in realtime statistieken zoals alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken alsmede het aantal wachtenden. Controleer je bereikbaarheid en verbeter je bedrijfsprocessen.

Naamherkenning

De Unite telefooncentrale herkent direct wie er belt en geeft deze weer op je display.

Doorschakelen

Schakel je telefoon eenvoudig door naar een intern telefoonnummer, extern telefoonnummer of mobiele telefoon.

Belgeschiedenis

In één compleet overzicht de gespreksduur en doorschakelingen inzien van alle inkomende, gemiste en uitgaande oproepen.

Specialist in bereikbaarheid voor bedrijven & instellingen

Waarom Flexx Solutions?

Flexx Solutions houdt de nieuwste ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Onze klanten kunnen er zeker van zijn dat hun communicatie-omgeving altijd up-to-date is in deze continu veranderende wereld. Bij Flexx Solutions zetten we ons dagelijks in om u het grootst mogelijke gemak en plezier aan jouw communicatie te laten beleven – thuis, onderweg en op kantoor.

Kennis van zaken

Door onze verregaande kennis van het inrichten van netwerkinfrastructuren zijn wij in staat aan al uw wensen te voldoen waarbij de kwaliteit hoog in het vaandel staat.

U staat centraal

Flexx Solutions heeft pas goed werk afgeleverd als ú tevreden bent. Ons beproefde stappenplan voorkomt missers en misverstanden en dus tegenvallers achteraf.

Altijd de modernste techniek

Door continue scholing en training van de werknemers binnen ons bedrijf is Flexx Solutions in staat u de meest moderne technieken aan te bieden zodat ú goed bent voorbereid op de toekomst.

No items found

Custom text